Termékfotózás

Egy képet többet mond ezer szónál.

És ez valóban így is van. Gondoljon csak bele, amikor online vásárol, mi alapján dönt?

  • Az ár? – Igen, ez egy valóban erősen befolyásoló tényező.
  • A vélemények? – már ha vannak és ha hitetünk azoknak.
  • A termékfotó? – Igen! Kutatások igazolják, hogy egy-egy jól megkomponált kép olyan erős befolyással bír a döntéshozatalra, hogy még a kedvezőbb ár ellenében is a mutatósabb terméket választjuk.

Termékfotózás – a bevételnövelés hatékony eszköze

A vizuális élmény önmagért beszél. Az első benyomást a termékfotó adja és azt mindannyian tudjuk, hogy ez, a mai gyors döntési helyzeteket teremtő világunkban mindennél fontosabb. Az online világban is egyre nagyobb térnek örvendő villámakciók és limitált ajánlatok pedig létrehoztak egy olyan online vásárlói réteget, akik gyorsan döntenek. Egy jó termékfotó – ami nem csak teljes egészében, hanem akár használt közben és az apróbb részletekig is megmutatja a terméket – jelentősen megnövelheti az eladások számát.

Melyiket venné meg szívesen? – a jó termékfotó titka

  • figyelemfelkeltő
  • igazodik a termék rendeltetésszerű használatához
  • a termék fő tulajdonágait helyezi a fókuszba
  • nem takargatja a részleteket, de csak is valóságot mutatja meg
  • gondolatokat és érzelmeket ébreszt
  • megfelelő technikával készül el

Mit értünk megfelelő technika alatt?

Nagyon szuperek a mai okos telefonok - bevalljuk, hogy mi is odavagyunk mindazért, ami egy tenyérnyi eszközben elfér -, de nem arra lettek kitalálva, hogy a velük készített képekkel bármit is eladjunk.

Egy technikailag jó minőségűnek mondott termékfotó minimum:

  • éles
  • jól megvilágított
  • szín- és méret hű
  • részlet gazdag
  • jól megkomponált

Egy ilyen kép pedig aligha készíthető el egy telefonnal, sőt még a legtöbb fényképezőgép sem alkalmas arra, hogy visszaadja az elképzeléseinket.

A jó képnek mindezen kívül már csak egyetlen titka van, méghozzá a jó termékfotózás. Vagyis egy olyan szakember, aki nem csak tudja, de érti is, hogy mit csinál és egy kis kreativitással fűszerezve mutatja meg a termék lelkét.

Termékfotózás – keltse életre a weblapját

Klasszikus termékfotózás egy színű háttérrel:

  • 1500 Ft+Áfa / kép
  • Tartalmazza: Budapesten belüli egy alkalommal történő helyszíni kiszállást
  • A felszerelés biztosítását
  • A szükséges utómunkálatokat

Kreatív termékfotózás:

  • 4500 Ft+Áfa / kép
  • Kompozícióba helyezett, a rendeltetésszerű használatot bemutató, kreatív fotók
  • Tartalmazza: Budapesten belüli egy alkalommal történő helyszíni kiszállást
  • A felszerelés biztosítását
  • A szükséges utómunkálatokat
  • Az ár a kreatív fotózáshoz szükséges kellékeket nem tartalmazza.

Áraink tájékoztató jellegűek, azok a termékek méretétől, a fotózás helyszínétől változhatnak.

Tömeges termékfotózásra, modell- és divatfotózásra kérje egyedi ajánlatunkat.