Az elmúlt években a tűzvonalból figyelhettük meg, hogy hogyan rendeződnek át a piaci erőviszonyok. Az előző évtizedben még csak ismerkedtünk az online marketing fogalmával. Közel 10 évvel ez előtt még bőven elegendő volt egy jó keresőszó köré felépített weboldal ahhoz, hogy megjelenjük a Google első oldalán – és akkor sem volt még biztos a siker, hiszen nem volt „divat” a neten keresgélni.
Az elmúlt években a tűzvonalból figyelhettük meg, hogy hogyan rendeződnek át a piaci erőviszonyok. Az előző évtizedben még csak ismerkedtünk az online marketing fogalmával. Közel 10 évvel ez előtt még bőven elegendő volt egy jó keresőszó köré felépített weboldal ahhoz, hogy megjelenjük a Google első oldalán – és akkor sem volt még biztos a siker, hiszen nem volt „divat” a neten keresgélni.
Ma már azonban nem csak, hogy divat, hanem egyenes a túlélés egyik záloga lehet az online megjelenés, hiszen mindenki az interneten keres. Ha pedig a mindenkit szó szerint értjük – már pedig úgy, mert a mai generáció mindennek utána néz és mindent elolvas, mielőtt meghozná a végső döntést –, akkor nem hagyhatjuk figyelmen kívül az online marketing fontosságát.
Miért van szüksége a cégemnek az online marketingre?
A legtöbb marketinges erre a kérdésre egy olyan választ adna, aminek a szóhasználata kimerítené a teljes szakzsargont. Ennek nyilván megvannak a maga előnyei, de a mi célunk az, hogy az ügyfeleink úgy hozzák meg a döntésüket, hogy értik is a lényeget. A kérdésre tehát a válaszunk:
Azért, mert online marketing nélkül a cégünk nem fog tudni növekedni.
Hogyan érhetem el a cégem növekedést az online marketing segítségével?
A legfontosabb lépés, hogy tudjuk, mit szeretnénk elérni. Cél nélkül még elindulni is nehéz, nemhogy bármit elérni. De ha már tudjuk, akkor az első lépést teljesítettük is.
A második lépés pedig – mielőtt belevetnénk magunkat a Google optimalizálás és a Facebook hirdetések világába – az, hogy megtervezzük a stratégiánkat.
Online marketing tanácsadás – sikeres stratégia 2 órában
A hogyan lehetek sikeres kérdéskört jobban körbejárva az online marketing tanácsadás során első körben a céljait realizáljuk és arra dolgozunk ki egy stratégiát.
Miért fontos a célrealizálás?
Nem árulunk zsákba macskát és nem vezetünk félre senkit. Ha olyan elvárásokkal találkozunk, ami nem reális, akkor azt inkább elmondjuk és nem fogunk helyeslően bólogatni a szerződéssel a kezünkben. E helyett inkább az online marketing tanácsadás alkalmával beszélgetünk, megnézzük a piacot és javaslatokat teszünk.
Hogyan kell elképzelni egy online marketing tanácsadást?
Mivel mindenkinek más az igénye, és mások a kiindulási alapok is, ezért az első lépés egy rövid telefonos beszélgetés. Ennek során felmérjük, hogy milyen online marketing lehetőségekkel élt eddig az ügyfelünk és megkérdezzük a céljait is. Természetesen, ha eddig nem élt az online lehetőségekkel – úgy, mint: weboldal, facebook oldal, stb… - akkor ez a lépés kimarad, rögtön rátérünk a célokra.
A következő lépés az előbbi alapján egy stratégiai váz kidolgozása, melyet már a személyes online marketing tanácsadás során beszélünk át.
Online marketing tanácsadás – csak lényegre törően
Mit tartalmaz a szolgáltatásunk?
- meglévő stratégia elemzés
- célmeghatározást
- piackutatást
- konkurencia elemzést
- kulcsszó kutatást
- stratégiai tervezés
- dokumentációkat
- egy jó kávét
Az online marketing tanácsadás díja: 50.000 Ft+Áfa.
Online marketing tanácsadás – többet adunk, mint gondolná
Ha részt vesz az online marketing tanácsadásunkon, akkor nem csak az online világra lesz nagyobb rálátása, hanem nagyszerű kedvezményekhez is juthat.
Online marketing tanácsadás + 10 %-os kupon az egyes szolgáltatásinkhoz
Online marketing tanácsadás + egy éves ajándék tárhelyszolgáltatás a weboldal készítés mellé
Online marketing tanácsadás + PCC kampány kupon