Az AdWords a Google fizetett kereső marketing programja, mely a legnagyobb a világon. Kattintásonként fizető szolgáltató, amely a minőségi besorolás elvén működik. A Google hirdetés bár egyszerűnek tűnik, de komoly szaktudást igényel. Amennyiben a beállításokhoz nem értünk, nincs tapasztalatunk a hirdetés optimalizálást érdemes szakemberre bízni.
A Google egyik hirdetőrendszere, amely segítségével a hirdetők olyan hirdetéseket helyezhetnek el a találati oldalon, amelyek a felhasználók kereséséhez kapcsolódik. A hirdetésére történő kattintásért egy bizonyos összeget kell fizetni a Google-nak. A kampány beállítása során megszabhatjuk, hogy mekkora összeget vagyunk hajlandóak fizetni egy-egy kattintásért. Ezt követően az adott hirdetés megjelenik. A pozíció azon múlik, hogy hány másik hirdető célozza meg ugyanazt a kulcsszót és hogy mennyit hajlandóak fizetni érte. Ez egyfajta licitálás, mely folyamatos nyomon követést igényel. Ez a fajta keresőoptimalizálás gyors eredményt hoz, de sokba is kerülhet. Ami szomorú kimondatlan tény, hogy a miután nem fizetünk többet az oldalunk értéke nem növekszik annyira mintha egy organikus találati listán értük volna el. Egy olyan oldal amely jól el van készítve és seo szövegírással készült a tartalom rajta, illetve keresőoptimalizált jobb találatot ér el az organikus listán mint egy olyan oldal ami eddig fizetett AdWordsre és abbahagyta. Hiába volt többszöröse az oldalnak a látogatottsága, az értéke nem lett több. Mi minden esetben az AdWords hirdetés mellé ajánljuk a folyamatos keresőoptimalizálást is, mely organikus listán stabilabb, értékesebb helyezést ad.
A Google hirdetések létrehozásához rengeteg tanácsot olvashatsz az interneten. Mégsem javasoljuk, hogy magadnak üzemeltesd a hirdetéseket! A hirdetések beállításánál naponta akár több tízezer forintot költhetsz el, dobhatsz ki az ablakon. Az igazi sikerhez szükséges a széleskörű tapasztalat és az átfogó marketing tudás. Ez a sikeresség nem fejeződik be csupán a hirdetési beállításoknál, a folyamat itt kezdődik. A sikereshez elemzésekre, átfogó online marketing ismeretekre, szakmai tudásra is szükség van. Ezekben összhangot kell teremteni a hirdetésektől a landing oldalak kialakításán keresztül. Nyomon kell követni az érdeklődést, hogy a hirdetésekre való kattintásból, profitot termelő sikeresen működő vállalkozássá váljunk. Mi segítünk hatékonyan hirdetni! Ránk számíthatsz! Több éves tapasztalat, innovatív megoldások!
A Google hirdetések indításakor, minden hirdető egyik első lépése, hogy rákeres a főbb kulcsszavainak egyikére, amelyre szeretné, ha megjelenne a hirdetése. Amikor keresést végzünk a Google rendszerben, hogy hozzávetőleg tudja hol tartózkodik, mely honlapokat látogattuk meg a közelmúltban, és további információkkal is rendelkezik ahhoz, hogy eldöntse megjeleníti-e a hirdetést vagy sem. Miután rákerestünk saját hirdetésünkre, egyértelműen nem kattintunk rá, mivel fizetni kell érte, viszont a Google algoritmusa ebből azt következteti, hogy az adott hirdetés nem érdekelte a kereső személyt, ezért nem jeleníti meg a hirdetést.
A Google hirdetések rendszere arra alapul, hogy a hirdetésünkre való kattintásért fizetünk, a megjelenés viszont ingyenes. Vagyis csak akkor kell fizetni érte, ha valaki rá kattint a Google hirdetésünkre. Sokan úgy gondolják, hogy a Google hirdetési rendszerével, a hirdetések csak a Google kereső felületén jelenik meg. Azonban ettől jóval szélesebbek, hiszen rendelkezésre áll a Google keresési partnerek oldalai is. Az adott témához kapcsolódó weboldalakon vagy egyéb hírportálokon akár YouTube, vagy a Gmail felületén is hirdethetünk. A Google kereső hirdetésekkel általában célirányosan keresünk. Növelhetjük a megjelenést a Display hálózaton keresztül.
A Google hirdetések kattintás alapján fizetünk. De, vannak sajnos olyan „trollok”, akik lekattintják a hirdetésünket. Az ilyen jellegű csalások ellen a Gooogle napról-napra egyre fejlettebb megoldást kínál. Amennyiben ilyen tevékenységet észlel, akkor automatikusan visszatéríti az összeget, amelyet a Google hirdetésünkre fordítottunk. Persze vannak olyan esetek, arra utaló jelek vannak, hogy a konkurenseink kattintanak a hirdetésünkre. Ezért a Google ügyfélszolgálatánál bejelentést lehet tenni. Az IP cím alapján, ahol sok felesleges kattintás érkezik, kizárhatja hirdetések megjelenései közül.
Ingyenesen ne várja senki, hogy az első helyre kerül! A mai világban elég nagy a konkurencia harc ezért első helyért. A legtöbb esetben az első helyre kerülés nem az egyik pillanatról a másikra történik! Egy jó hirdetési stratégiával és optimalizációval el lehet érni. Itt jövünk a képbe mi! Egy induló kampány esetén, alapvetően nem éri mindig az első pozícióban megjelenni azonnal, hiszen az első helyről történő kattintások, sokszor akár sokszorosába is kerülhet. Mi azt ajánljuk, hogy gondolkozz komplex rendszerben. Google Adwords, keresőoptimalizálás, facebook kampány. Ahhoz, hogy profitot termeljünk ahhoz előbb befektetnünk kell. Sokan nehezen szánják rá magukat, hogy pénzt fordítsanak hirdetésekre, míg egy gépbe sokkal könnyebben beruháznak amivel dolgoznak. Jó is az a gép és kell is a munkához, ha van munka…Ehhez kell, hogy megrendelőket találjunk, és ez a mi területünk!
Nem érkezik megkeresés! Biztos a Google hirdetésekben van a hiba!
Számunkra az első számú szempont az új megkereséseknél, hogy szakmailag megvizsgáljuk, hogy a weboldal megfelel-e a minimális követelményeknek. Napjainkban már nem használható olyan technológia, ami nem mobilbarát, lassú a beöltési oldal.
A használhatóság és a design szempontjából megvizsgáljuk, az oldalt és a konverziós pontokat. Továbbá figyelembe vesszük a SEO teljesítményét, a betöltési sebességét, a kidolgozottságát és a szövegezését is. Persze ne feledkezzünk meg az arculatról sem, amely egyik fontos eleme a weblapnak. Az összhangot a leginkább meghatározó. A színvilág, a képek kapcsolódnak-e az adott témához. Ne felejtsük el azt, hogy ha egy weboldal nekünk tetszik, az nem biztos, hogy szakértő szemével is megfelelő, valamint, hogy a Google számára is szimpatikus! A sikeres hirdetési kampányok futtatásához manapság már létfontosságú, hogy célokat alakítsunk ki, és azok tökéletesen legyenek. Mielőtt saját magunk állnánk neki, inkább kérdezzük meg egy független profi szakember véleményét! Kérd ki a mi véleményünket!
Az egyik leggyakoribb tévhit a Google hirdetésekkel kapcsolatban, hogy egyszer be kell állítani, majd magukra hagyva a hirdetéseket várjuk a csodát. Ez nem így működik! Azért van szükség szakemberekre, mert az esetek nagy többségében, az ügyfeleknek nincs meg az a kellő tudás, ami a kampányokat szakértő szemmel létrehozva, sikeresen működtessék a hirdetési rendszerben. Mi ismerjük e rendszer összes funkcióját, a rejtett beállításokat, lehetőségeit, tapasztalatunk van abban, hogy egyes piaci szegmensek számára milyen hirdetéseket célszerű alkalmazni. Szakképzett szakembereink folyamatosan figyelik és nyomon követik a jól teljesítő kulcsszavakat, kizárják az irreleváns keresési kulcsszavakat, valamint statisztikák alapján elemeznek és szükség szerint változtatnak a beállításokon a hatékony hirdetés elérése érdekében.
A beállítás során egy kulcsszóra teszünk ajánlatot, vagyis, hogy egyes kulcsszavakért mennyit vagyunk hajlandóak fizetni. Előfordul, hogy az összeg idővel túl magas, a verseny csökken, így a beállított kampány feleslegesen nagy költés kerettel megy tovább. Ha a verseny növekszik, de az összeg nem változik, hamar elveszíthetjük a megszerzett pozíciónkat.
Ha te is szeretnél hatékony eszközökkel támogatni termékeid, szolgáltatásaid, az első oldalra szeretnél kerülni, olyan szakemberekre szeretnéd bízni, akik valóban a te érdekeidet tartják szem előtt, akkor jó helyen jársz! Cégvezetőként számtalan dologgal kell foglalkoznod. A napi tevékenységeken túl, munkatársaid koordinálásán át a fontos stratégiai döntésekig. Minden felelősség a te válladat nyomja. Viszont a megfelelő és jó Google hirdetések kitalálása és kezelése nem kell, hogy a te problémád legyen. Rengeteg időt spórolhatsz meg, nem beszélve a hatékonyságról, ha ehhez szakrétő segítségét kéred. Mi csak is olyan profi szakemberekkel dolgozunk, akik a te termékeidet, a te szolgáltatásaidat helyezik előtérbe és képesek megtalálni a legjobban működő hirdetéseket. Ezen kívül tőlünk nem csak szakértelmet, hanem odafigyelést is kapsz. Nem tucat ügynökség vagyunk, ahol egy nehezen értelmezhető Word-el vagy pdf formátummal bonyolítják meg az életed. Minden egyes ügyfelünket kiemelten kezeljük. Mi biztosan tudunk neked segíteni! Folyamatos statisztikák segítéségével mérheted, figyelemmel kísérheted minden egyes hirdetés eredményességét. Ne habozz tovább! Keress minket bátran!
Súlyos hiba történt a webhelyünkön.